:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Gubię olej - uszczelnianie 2.0 12V J7R
Autor Wiadomość
Mascot 
Gaworek


Dołączył: 11 Mar 2018
Posty: 28
Skąd: Będzin
Wysłany: 2019-03-23, 18:17   Gubię olej - uszczelnianie 2.0 12V J7R
 

Nosiłem się z tym już rok temu, odłożyłem na 2019, już byłem w ogródku, witałem się z gąską ... ( jak mawiała moja wykładowczyni ze statystyki ) ... I klops.

Uszczelniał ktoś z Was J7R - konkretnie miskę olejową. Są dwie - ta na dole, nie ma problemu.
Druga, kręcona do bloku, zauważyłem schody.

Pierwszy problem - dostęp, ograniczony przez sanki silnika.
Druga sprawa - misa, skręcona jest z obudową skrzyni biegów ...

Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w tej materii ? Obejdzie się bez demolki połowy auta ?

Druga kwestia to mocny wyciek z półosi, na wejściu do skrzyni, od lewej strony ( kierowca ). Na plastikowej osłonie skrzyni biegów, było pełno świeżego oleju, na obudowie skrzyni też. Widać, że leci go dość sporo.
Poprzedni właściciel, wymieniał uszczelnienie, na moją prośbę, przed zakupem. I - albo zrobił to na " odwal się ", albo - teoria - wyrobiona jest bieżnia, i uszczelnienie nic nie da ...

Wrzucam zdjęcia, może coś na nich zauważycie :)


Uszczelki do misek już mam - jedna oryginał Renault druga Ajusa.



_________________
Skurczone R25 - jest R21 TXI J7R ... powoli do przodu ... :)
 
 
Marcin Boroński 
Kawaler



R25: 2.2 TX B28B 88 2.9 V6 B29F 87
Imię: Renata
Wiek: 40
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 63
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2019-03-24, 18:17   
 

Z tego co pamiętam to masz do wyciągniecia silnik aby to fachowo i bez zgrzytów ogarnąć . za dużo gratów jest do zdemontowania. A takto bedziesz widział wszytko jak na dłoni
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 308
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2019-03-25, 00:50   Re: Gubię olej - uszczelnianie 2.0 12V J7R
 

Mascot napisał/a:
Poprzedni właściciel, wymieniał uszczelnienie, na moją prośbę, przed zakupem. I - albo zrobił to na " odwal się ", albo - teoria - wyrobiona jest bieżnia, i uszczelnienie nic nie da ...

Nie taka znowu teoria, zdarza się nie tak rzadko.
Wyciągnij półosie i zobacz.
 
 
 
gienol 
Młodzik


R25: 2.8, V6 Injection, Z7W, B29F
Imię: Srebrna Strzała
Wiek: 47
Dołączył: 09 Lut 2018
Posty: 40
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-04-11, 10:42   
 

Jaka tam skrzynia siedzi?
_________________
B29F Srebrna Strzała
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 53
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3653
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-04-14, 17:03   
 

NG3
_________________

 
 
gienol 
Młodzik


R25: 2.8, V6 Injection, Z7W, B29F
Imię: Srebrna Strzała
Wiek: 47
Dołączył: 09 Lut 2018
Posty: 40
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2019-04-15, 11:18   
 

Na wieloklin idzie oring - 22,5x2 a uszczelnienie 8,4 x 16 x 6,5.
U mnie w UN1 kluczowy okazał się oring - po wymianie przeciek ustał.
_________________
B29F Srebrna Strzała
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 20